Opći uvjeti poslovanja i dostave

 

1.        Ovi uvjeti odnose se na prodaju proizvoda objavljenih na internetskoj stranici www.top.hr i u katalozima. Korištenjem ovih internetskih stranica kupac na stranici www.top.hr potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Smatra se da se narudžbom i u cijelosti prihvaćaju Opći uvjeti poslovanja i uvjeti kupnje.

Korištenjem ovih internetskih stranica kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja.

Nositelj svih prava na Internet stranici www.top.hr je trgovačko društvo Borut d.o.o. (u daljnjem tekstu prodavatelj). 

2.        Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za kupce i odnose se na korištenje internetske stranice www.top.hr. Korištenjem internetske stranice kupci iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice www.top.hr u skladu s njima. Kupce upućujemo da se prije same kupnje upoznaju s ovim uvjetima te iste redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama.

3.        Pravo korištenja internetske stranice osobno je pravo kupca i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe. 

4.        Ugovor o kupoprodaji proizvoda između kupca i prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda. 

5.        Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

6.        Kupac je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje.

Kupac je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca.

Postupanje suprotno tome, ovlašćuje prodavatelja da uskrati takvom kupcu pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi www.top.hr.

7.        Kupac je upoznat s činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Borut d.o.o. te prihvaća da tvrtka Borut d.o.o. nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu.

Kupac se slaže i prihvaća da pristup internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.

8.        Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortiman proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaj internetske stranice www.top.hr. Stoga je kupac dužan prije svakog korištenja internetske stranice www.top.hr pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na www.top.hr.

9.        Korištenje internetske stranice www.top.hr isključivo je na odgovornost kupca. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete internetskoj stranici www.top.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekida u komunikacijskoj liniji, neovlaštenog pristupa, neprikladnog ponašanja, nemara i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje www.top.hr internetske stranice. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj internetske stranice www.top.hr.

10.      Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na www.top.hr internetskoj stranici. Stranica www.top.hr zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Svi sadržaji postavljeni na internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo. 

11.      Borut d.o.o. sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšao odabir prilikom kupovine. Borut d.o.o. ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisa proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.

12.      Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15, 14/19)

13.      Informacije o trgovačkom društvu:

 

Borut d.o.o.

Sjedište: Ulica grada Vukovara 238, 10000 Zagreb, Hrvatska
E-mail:
Borut d.o.o.
PBZ IBAN: HR9823400091110165696
ZABA IBAN: HR7323600001102437812
Društvo upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu rješenjem od 02. prosinca 2004. godine, posl. br. Tt-04/11367-2
MBS: 080506725
OIB:15902761794
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna u cijelosti

Načini plaćanja

Plaćanje na internetskoj stranici www.top.hr vrši se u kunama. Cijene su maloprodajne, izražene u kunama s pripadajućim PDV-om. Iskazane redovne cijene na internet stranici www.top.hr vrijede za sve oblike plaćanja: obročno plaćanje, gotovinsko i jednokratno kartično plaćanje. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno.

Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtijeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti.

Također, prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na transakcijski račun, bilo kartičnim plaćanjem.

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Putem virmana ili opće uplatnice 
  • Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Diners

1.        Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda vaše narudžbe. Djelatnici internet trgovine www.top.hr kontaktirat će vas po potrebi. 

Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice ili virmana, kupac mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na IBAN račun Borut d.o.o.:
PBZ IBAN: HR9823400091110165696
ili
ZABA IBAN: HR7323600001102437812
Poziv na broj: upisati broj narudžbe
Primatelj: Borut d.o.o., Ulica grada Vukovara 238, 10000 Zagreb

Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

2.        Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača

Plaćanje pouzećem omogućuje da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada vam je predan u posjed. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja robe u našoj trgovini. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini u kunama, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

3.        Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium,Visa Inspire, Diners, American Express

Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, na sigurnoj stranici WSPAY odaberete vrstu kreditne kartice kojom plaćate (MasterCard, Visa, Visa Premium ili Diners) te upišete podatke o vlasniku kreditne kartice i ostale potrebne podatke.

Jednokratno plaćanje Visa Premium, Diners, Visa, MasterCard i Maestro karticama 

Obročno plaćanje do 6 rata Visa Premium i kartice iz portfelja banaka PBZ, Zaba i Erste.

 

wsPayLogo 106x50

 

Dostava na kućnu adresu

Dostava se izvršava do ulaza u stambeni objekt željene adrese, odnosno na kućni prag.
Dostava se vrši putem brze pošte DPD Hrvatska . 

Dostava je besplatna za sve narudžbe na teritoriju Republike Hrvatske iznad 300,00 kn.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 300,00 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 30,00 kn.
Dostava je besplatna za sve narudžbe na teritoriju Republike Slovenije, iznad 800,00 kn.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 800,00 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 75,00 kn.
Dostava je besplatna za sve narudžba na teritoriju EU iznad 2500,00 kn.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 2500,00 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 200,00 kn.

 

Uvjeti preuzimanja dostave

Svi proizvodi zapakirani su u transportnu ambalažu na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja proizvoda svaki je kupac dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo vas da nas obavijestite što je prije moguće e-mailom ili telefonom.

Osobno preuzimanje

Proizvodi koje ste naručili bit će spremni za vaše osobno preuzimanje nakon što vas obavijestimo telefonskim ili pisanim putem. Proizvodi moraju biti unaprijed plaćeni. Prilikom online kupnje neposredna plaćanja prije preuzimanja proizvoda nisu moguća. Preuzimanje istih vrši se uz predočenje identifikacijskog dokumenta osobe koja je svoje podatke (ime i prezime) navela u rubrici za kontakt podatke prilikom kreiranja narudžbe. 

Proizvode kupljene putem web shopa, nakon telefonske ili pisane obavijesti, možete preuzeti u sljedećim terminima i adresama:

Pon – Sub: od 11:00 do 20:00 na adresi Tomićeva 4 u Zagrebu ili Trg bana Josipa Jelačića 13 u Zagrebu

VAŽNO: Ako vas još nismo kontaktirali vezano uz osobno preuzimanje proizvoda, molimo vas da nas obavijestite što je prije moguće e- mailom ili telefonom.

 

Povrat i reklamacije

  • Povrat

Prije samog sklapanja Ugovora, kupac ima mogućnost pregledati Uvjete korištenja „www.top.hr" koji su navedeni na web stranici (obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15, 14/19), te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid ugovora s obrascem za jednostrani raskid ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.)

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača.

Propisani rok od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu proizvod predan u posjed.

Vraćeni proizvod mora biti neotvaran u originalnom pakiranju, uključujući i plastičnu foliju preko originalnog pakiranja s deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom.

Sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

  • Jednostrani raskid Ugovora

Sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora (rok od 14 dana od predaje proizvoda u posjed) obavijestiti trgovca (Borut d.o.o.) o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete docxpreuzeti ovdje.

Izjavu je potrebno poslati poštom na Borut d.o.o., Trg bana Josipa Jelačića 13, 10000 Zagreb ili putem e- maila .

U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.

Sukladno članku 75. stavku 2. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora.

Kupac je dužan vratiti primljenu robu bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana otkada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, prema članku 77. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;

2. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave, sukladno članku 79. stavku 1. točkama 1. i 5. Zakona o zaštiti potrošača.

Povrat robe vrši se putem kurirske službe DPD, a cijenu prijevoza snosi kupac.

Kod jednostranog raskida ugovora, trgovac mora izvršiti povrat plaćenog, tek nakon što mu roba bude vraćena.

Trgovac mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Obveze kupca u slučaju jednostranog raskida ugovora:

Sukladno članku 77. Zakona o zaštiti potrošača, kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.

Kupac je dužan robu poslati ili dostaviti na adresu najbližeg prodajnog mjesta (Tomićeva 4 ili Trg bana Josipa Jelačića 13, u Zagrebu)

Kupac se moli da prije raskida ugovora javi na kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka roka od 14 dana pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu. Ako vraća neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži koja je u potpunosti neoštećena, kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti ukupnu uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod (bez troškova dostave)

Kupac mora snositi samo izravne troškove povrata robe.

REKLAMACIJE ROBE S NEDOSTATKOM

Kupac ima pravo na povrat odnosno zamjenu robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja

Povrat u slučaju reklamacije robe s nedostatkom se vrši tako da nakon zaprimanja prigovora, u dogovoru s kupcem, na njegovu adresu šaljemo dostavnu službu koja će preuzeti paket ili kupac može samostalno predati paket u prema dogovoru određenoj poslovnici.

Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Ako je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijenit ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod.

U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju nije moguće isporučiti.

Odredbe o jednostranom raskidu ugovora i reklamaciji ne primjenjuju se na proizvode kupljene na akcijskoj prodaji, rasprodaji, sezonskom sniženju, osim ako se radi o materijalnom nedostatku.

Odredbe o jednostranom raskidu ugovora i reklamaciji ne primjenjuju se na prodaju proizvoda s greškom i prodaju proizvoda kojima istječe rok uporabe.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Materijalne nedostatke rješavamo sukladno Zakonu o obveznim odnosima.