Nakon 30 godina u parfemskoj industriji, majstor parfimer Jean-Michel Duriez odlučio je krenuti u vlastiti pothvat, utemeljivši svoj istoimeni brend krajem 2016. Duriez se etablirao kao vodeći nos za Jean Patou i Rochas, stvarajući mirise za Yohji Yamamoto, Lacoste, Escadu i Dolce & Gabbanu, među ostalima. Sada Duriez uživa u kreativnoj slobodi stvaranja unutar vlastite parfemske kuće, u prilici da svoje strasti i osobno nadahnuće pretače u parfeme. Duriezov moto “parfem je tekuća emocija” najbolje ilustrira njegova primarna zbirka Paris-sur-Seine (Pariz na Seini), u kojoj je svaki parfem povezan s nekom pariškom romansom, ispričanom osebujnim parfemskim notama. Za Durieza, sam Pariz je bezvremena ljubavna priča. Kolekcija se sastoji od osam mirisa različitih stupnjeva intenziteta, počevši od ‘Illusiomagiste’, koji priča priču o neočekivanoj vezi između mađioničara na pariškoj pozornici i zaljubljenog gledatelja u sjeni. “To je priča o dvoje ljudi, o svjetlima pozornice i tami gledališta i ljubavi koja ih pogodi poput groma”, objašnjava Duriez. “Želio sam nešto svježe ali drugačije pa sam dodao notu papra, koji je svjež ali topao i pomalo uzbudljiv – to je moja definicija ljubavi. “Na drugom kraju Duriezovog spektra mirisi su definirani moćnim sastojcima, kao što su likoricija i zvjezdasti anis s notom nagorjelog drva i suptilnim prizvukom dima. Dok je svaki miris iz njegove prve kolekcije napravljen kao čisti parfem, druga zbirka Jean-Michela Durieza okreće se prozračnijim eau de parfum koncentracijama, s naglaskom na cvijeću i svježini. Kolekcija se za sada sastoji od tri različita mirisa, koji slave ružu, tulipan i Duriezovu viziju cvijeta ambre, u kombinaciji narančinog cvijeta, jasmina, nerolija i esencije crvene naranče.Svaki Duriezov miris okuplja bogatstvo prirodnih sastojaka, i svi su uniseks. Parfemski flakoni s potpisom poznatog dizajnera Pierrea Dinanda temelje se na Duriezovoj skici, s jednom ravnom i jednom zakrivljenom stranom, čineći luk koji predstavlja slovo D (za Duriez) i brojne arkade, lukove i slavoluke pariške arhitekture. Parfemski čep obložen je 24 karatnim zlatom.

Nakon 30 godina u parfemskoj industriji, majstor parfimer Jean-Michel Duriez odlučio je krenuti u vlastiti pothvat, utemeljivši svoj istoimeni brend krajem 2016. Duriez se etablirao kao vodeći nos za Jean Patou i Rochas, stvarajući mirise za Yohji Yamamoto, Lacoste, Escadu i Dolce & Gabbanu, među ostalima. Sada Duriez uživa u kreativnoj slobodi stvaranja unutar vlastite parfemske kuće, u prilici da svoje strasti i osobno nadahnuće pretače u parfeme. Duriezov moto “parfem je tekuća emocija” najbolje ilustrira njegova primarna zbirka Paris-sur-Seine (Pariz na Seini), u kojoj je svaki parfem povezan s nekom pariškom romansom, ispričanom osebujnim parfemskim notama. Za Durieza, sam Pariz je bezvremena ljubavna priča. Kolekcija se sastoji od osam mirisa različitih stupnjeva intenziteta, počevši od ‘Illusiomagiste’, koji priča priču o neočekivanoj vezi između mađioničara na pariškoj pozornici i zaljubljenog gledatelja u sjeni. “To je priča o dvoje ljudi, o svjetlima pozornice i tami gledališta i ljubavi koja ih pogodi poput groma”, objašnjava Duriez. “Želio sam nešto svježe ali drugačije pa sam dodao notu papra, koji je svjež ali topao i pomalo uzbudljiv – to je moja definicija ljubavi. “Na drugom kraju Duriezovog spektra mirisi su definirani moćnim sastojcima, kao što su likoricija i zvjezdasti anis s notom nagorjelog drva i suptilnim prizvukom dima. Dok je svaki miris iz njegove prve kolekcije napravljen kao čisti parfem, druga zbirka Jean-Michela Durieza okreće se prozračnijim eau de parfum koncentracijama, s naglaskom na cvijeću i svježini. Kolekcija se za sada sastoji od tri različita mirisa, koji slave ružu, tulipan i Duriezovu viziju cvijeta ambre, u kombinaciji narančinog cvijeta, jasmina, nerolija i esencije crvene naranče.Svaki Duriezov miris okuplja bogatstvo prirodnih sastojaka, i svi su uniseks. Parfemski flakoni s potpisom poznatog dizajnera Pierrea Dinanda temelje se na Duriezovoj skici, s jednom ravnom i jednom zakrivljenom stranom, čineći luk koji predstavlja slovo D (za Duriez) i brojne arkade, lukove i slavoluke pariške arhitekture. Parfemski čep obložen je 24 karatnim zlatom.

Showing all 3 results