TOP parfumerija

Uvjeti kataloške web kupovine

E-mail narudžbom putem www.top.hr pristajete na navedene Uvjete kataloške web kupovine.

Oni definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije proizvoda ponuđenih na našim stranicama.

Prodavatelj i isporučitelj proizvoda www.top.hr je tvrtka Borut  d.o.o., Ul. grada Vukovara 238, Zagreb, a Kupac je posjetitelj web stranica koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju.

Transakcijska valuta je hrvatska kuna (Kn). U sve cijene proizvoda uračunat je PDV, a troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Troškove dostave snosi kupac, osim za narudžbe veće od 500 kn kada troškove dostave snosi prodavatelj.

Prodajno mjesto TOP nalazi se u Tomićeva 4, 10 000 Zagreb, Hrvatska.

Reklamacije i povrat robe

Reklamacije

Prilikom preuzimanja robe Kupac je obvezan pregledati pošiljku, i odmah e-mailom obavijestiti Prodavatelja o eventualnom oštećenju ili pogrešci u isporuci. Ukoliko se radi o krivo isporučenoj robi Kupac ima pravo takvu robu ne preuzeti, a trošak ponovljene isporuke snosi Prodavatelj.
Ako se utvrdi da proizvod treba zamjenu, Prodavatelj će zamijeniti oštećeni artikl o vlastitom trošku.

Povrat

Mirise, kao i kozmetiku, zbog higijene nismo u mogućnosti mijenjati, ukoliko nisu su svojem originalnom pakiranju.  
Ukoliko ste shvatili da ste kupili krivi miris, i želite zamjenu- troškove dostave i povrata robe u ovom slučaju snosi kupac.
Ukoliko se uoči da je proizvod korišten, ne vraćamo novac, te platitelj sam snosite trošak slanja nepravilno vraćenog  proizvod natrag k sebi.
Artikli na sniženju se ne mogu vratiti.
Napominjemo da proizvode koji nemaju plastičnu foliju preko originalnog pakiranja, nismo u mogućnosti mijenjati.

Upute za povrat proizvoda:

1. Proizvod koji vraćate ne smije biti korišten i mora biti u originalnom pakiranju. Proizvode bez plastične folije (ambalaže) nije moguće vratiti, zbog higijenskih uvjeta.

2. Pošaljite nam e-mail (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) najkasnije 48 sati od primitka pošiljke, s informacijama o proizvodu, datumu kupovine i dostave i razlogu vraćanja proizvoda.

3. Ukoliko dobijete suglasnost za povrat pošiljke od tvrtke Borut  d.o.o., proizvod možete vratiti, uz priložen original računa.
Robu  šaljite na:
Borut d.o.o.
TOP
Tomićeva 4
10 000 Zagreb

4. Proizvod je Vaša odgovornost dok ne dođe do nas. Radi zaštite Vaših interesa savjetujemo preporučeno slanje paketa ili opciju praćenja slanja pošiljke.

Autorska Prava

Vlasnici domene polažu pravo na sadržaje (tekstualne i vizualne materijale, baze podataka i programerski kod). Neovlašteno korištenje gore navedenih materijala smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je pravnoj proceduri.